29 Ağustos 2014 Cuma

Hakkımda Bilinmyen 20 Şey

1.) İsmim babamın babannesinin ismi.
2.) İsmimi almanyada erkek ismi sanıp hiç doğru resmi yazı gelmezdi. sınıf listelerinde erkeklerin arasında yer alırdı ismim.
3.) Almanyada doğdum büyüdüm.
4.) Akrep burcuyum ön sezilerim çok kuvvetlidir.
5.) Benden küçük bir kız kardeşim var o da evli.
6.) Annemler beni tek çocuk düşünmüş ben çok istiyorum diye kardeşim olmuş.
7.) İstemediğim halde öğretmen oldum ve çok sevdim.
8.) Pişmiş yumurtanın beyazına dokunamam yiyemem başkası yerken bile baygınlık gelir yumurtamı dahil soyamam.
9.) Tatlıyı çok severim.
10.) Çizgi film çok severim.
11.)Matematiğim çok kötüdür.
12.) Hiç ders çalışmadan büyük bir rahatsızlık geçirdiğim bir kışın yazında üniversite sınavını kazandım.
13.) Öylesine girmiştim üniversite sınavına ve kimse kazanacağımı inanmıyordu.
14.) Kpss'yi kazandığım sene de çok ders çalışmadım.
15.) En sevdiğim renkler mavi, siyah, mor, kırmızı
16.) En sevdiğim yemek makarna.
17.) Türk halk ve sanat müziği hastasıyım.
18.) Makyaj malzemesini çok seviyorum.
19.) Bende astım olduğu için her parfüm bana dokunacak sanıyorlar ama öyle değil bazı parfümler bana dokunuyor.
20.) Çil ve kızıl saça hastayım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Free Blog Templates