20 Ocak 2012 Cuma

İşyerim

Kendi mesleğimi yapmadığımı üzülsemde, aslında bana uygun değil diye düşünsemde, işyerimi çok seviyorum...
Özellikle kızlarımızı çok seviyorum...
Susan...

canım sarışınım benim sarı papatyam birde Nehir prensesimin güzel annişi... patrondan çok bir dost bir baccı o
iyiki önyargılarımdan sıyrılıp yanınızda çalışmaya başlamışım. Her ne kadar da ilk başta gıcık davransanda bana ilk baştan beri seni çok sevdim.  
Her zaman diyorsun ya "Beni seven yok çok fazla çünkü gıcıkım hemen herşeyi pat diye söylüyorum." diye
Bence o temiz yürekliliğinden ve dürüstlüğünden - bak seni sırtından vurmak isteyenler paldır küldür ayağına yuvarlanıyor işte ondan- seni harbi seviom...
 Ja nun mal Die Guten ins Töpfchen und die Schlechten ins Kröpfchen...
Hamide Ablam...
Süper ablam benim ama birazcıkta küsüyorum sana kilo almama sebep muhteşem yemeklerini yapıon ve döktürüyorsun...
Canım ablam seninle uzun uzun sohbet etmeyi sana nazlanmayı şımarmayı çok seviyorum iyiki varsın...
Herzaman en çok beni sev emi ablacım yoksa çok kıskanırım  xD 
 Gülten...
Bıcırık bir merinos koyunu işte herzaman neşeli ve konuşkan tavrınla seni sevmeyen varmı acaba...
Heleki sabahları diline şarkı dolandığında gün boyu şarkı söylemen çok tatlı oluyor. Asla neşenden kaybetme canım... seni çok seviyorum
Ayrıca; iş yerinde giydiğim elbiseleri, kullandığım makyaj malzemelerini, tokacıklarımı, yeni saç rengimi & sürdüğüm mis kokuları...
ÇOHOOOKKKK Sefiyorummmmm........   
Hımm iş yerimdeki Bay arkadaşlar hakkında daha sonra bir post gelicek....
Bunu görünce ne dicekler acaba meşhur eddim bizimkileri meşhur....


 

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Free Blog Templates